Kollektivtrafik

Hejsan :)

Jag kom nyss hem ifrån en tur med bilen ;) Jag börjar bli riktigt duktig, men det är en ganska obehaglig känsla att det faktiskt är jag som gör så att bilen rullar ;)

Efter att jag har stoppat i mig ett antal av mammas goda köttbullar så ska jag och Sofia testa att åka med kollektivtrafiken tillbaka till Varberg. Det kan inte bli annat än spännande! Vi ska åka bil till Tranemo, därifrån tar vi bussen till Kinna och där får vi vänta i en och en halv timme. Tur att kusinerna bor där. (Maria, om du läser detta, så får du gärna komma ner till stationen med lite rulltårta och saft :D haha) Men sen ska vi ta tåget från Kinna till Varberg :P Ah en halv dag kommer att gå, men jag tycker att det är värt det, för jag hade inte överlevt utan mammas mat!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0