RONALDO!!!

HEJ!

Cyklade ner till Kurorten utan att veta vad som väntade. Hela Portugals fotbollslandslag var tydligen där! Hallå? Hur kunde jag ha missat det?

Första rasten gick vi ut och pratade med Portugisisk tv och vi blev även intervjuade av Hallandsnytt ;) haha så sjukt! Vi stod en stund och väntade på Ronaldo, men feg som han är så tog han bakvägen :P Vad var han rädd för, det var bara några små SPA1:or och två andra killar där ;P

Efter skolan gick jag, Thais och Viktoria hem till med och hämtade kameran innan vi cyklade ner till Påskbergsvallen :D
Efter att vi hade väntat där i en timme så sa dom att de var försenat, men man kunde ju inte bara gå hem utan att ens fått se Ronaldo, så vi stannade ;)
Jag är så jäkla upphetsad nu haha ni får se resten av äventyret i bilder ;D



PUSS

Kommentarer
Postat av: Drenusha

hihi jag såg dig på tv!:D

2009-09-01 @ 14:42:54
URL: http://drenushas.devote.se
Postat av: Lydia

shit värsta kändisen nu ju ;)

2009-09-01 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0