Fredagsmys

Hej :D

Skolan var helt okey idag. Först hade vi svenska och läxförhör, det gick nog bra :) Efter det var det engelska, läraren var ledig så vi satt i datasalen och jobbade med grupparbetet. Eller jobbade och jobbade höhö. 

Efter engelskan började min oerhört långa håltimme från tjugo över elva till kvart i två. Lagom skoj, men man får väl vänja sig :P
Jag följde med Madde till stan, hon skulle göra några ärenden =) Det tog kanske en timme så efter det satt jag i datasalen. Ja, det är där man hänger på skolan när man inte har något att göra (typ jämt) haha. Skrev lite på engelskan (eftersom det inte blev så mycket gjort på lektionen) sen blev det lite farmville också ;)

Efter den långa håltimmen hade jag tyska. De flesta på skolan slutar tidigt eller är lediga på fredagar så det känns ganska skumt att sitta där och ha tyska då. Vi spelade memory och ja, vad gjorde vi mer? haha.

Nu har jag och Sofia varit på Willys och inhandlat helgens varor :D Ikväll blir det lax och potatis, vårat fredagsmys kommer att bestå av dipp, chips och morötter (morötterna köpte vi endast för att det ska väga upp onyttigheterna ^^) Om vi orkar ska vi äta glass och vit chokladsås också. Jag har aldrig ätit det innan men jag är väldigt svag för vit choklad så det kan inte bli annat än en hitt :D

Missa inte idol ikväll, André Egbo ifrån Tranemo ska vara med (han spelar i Robin Bengtssons band) Jag har sovit i hans mosters lägenhet i sthlm ;D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0