grissjukan...

Hejsan!

Sofia är sjuk..igår var jag nästan säker på att hon hade drabbats av grissjukan, men hon mår lite bättre idag så det var nog inte det! Skönt. Vi har iallafall stängt in oss haha. Jag gör allt för att inte bli sjuk, dränker händerna i handsprit och dricker te, det borde hjälpa :)

Vi trotsade isoleringen lite idag, vi var tvugna att köpa mat. (Andréa jag tror att Jeans-Bobby jobbar på Ica!) Ja, vi var inne på Ica kvantum, och Nej jag har inte slutat att hata den affären. Sen var vi nere på team sportia en sväng också, jag var tvungen att köpa ett par svarta sköna byxor som jag kan arbeta i på kurorten. Hittade ett par för 299kr :D

Resten av dagen kommer jag att tillbringa framför Farmville, sjukt att man blir beroende så snabbt ;P

Puss

Kommentarer
Postat av: Andréa

Haha jeansbobby failar ;) Ganska kasst att gå från JC till ICA, tycker jag iallfall :P haha!

2009-09-05 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0