Härlig lördag

Hejsan :D

Jag är på ett strålande humör, det är lördag, vädret är underbart och ja, finns det något mer att begära?

Jag och Sofia är kvar i Varberg denna helgen, mys :) Vi sov länge idag. När vi hade gjort oss i ordning, runt 12, cyklade vi ner på stan.
Folk gick runt i sommarkläder men jag hade stövlar och höstjacka haha. Det var jättemycket människor på torget! 
Vi provade massa skor :) Jag vill köpa nya knähöga stövlar men dom är ju svindyra :(

Om en timme är vi bjudna på middag hos farmor och farfar. Så skönt att slippa laga mat ;) Vid kvart över fem ska vi på bio. Vi ska se Prinsessa, hoppas att den är bra :D



Ha det fint och ta hand om er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0