hemma :)

Hej :)

Jag har haft fullt upp hela helgen. I fredags åkte jag och Sofia hem med tåget till Kinna sen buss från Kinna till Tranemo, där mamma hämtade oss. 



Sedan hämtade vi Andréa :D Det blev god mat här hemma och mys framför Idol och det helskumma nya programmet Kändisdjungeln. Vad går det ut på?

Igår sov jag och Andréa länge, bakade en misslyckad kladdkaka och gick ner till tennishallen, där jag träffade alla mina små söta pojkar! :D Jag saknar tennisen :(


Vid sex gick vi in till Pauline :) Vi hade inte träffats allihopa sedan skolavslutningen så det var hur trevligt som helst :D Vi kollade på The Notebook och spelade "med andra ord", som vanligt haha ;) Bilder kommer senare när Pauline har skickat dom :) Nu ska jag plugga.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0