ledig

Hejsan :)

Jag vaknade halv åtta idag av att jag fick ett sms. Det var från Emelie, hon skrev att lektionerna var inställda pågrund av att läraren var sjuk. Vi skulle varit på Atletica och tränat aerobic och core hela dagen. Trist att det blev inställt men samtidigt ganska skönt.

Sofia utnyttjade självklart att jag var ledig och bad mig komma ner efter hennes träningspass med en väska. Snäll som jag är så gjorde jag det. Jag kunde ändå inte somna om :P

Nu sitter jag här och försöker svara på de frågorna våran lärare skickade till oss som vi skulle ha gjort på lektionen, vi ska mejla tillbaka svaren. Herregud vilken modern värld vi lever i ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0