TV-kändis ;D

Hejsan :)

Har alla sett mig på tv nu? ;) Annars har ni länken här  ;D (Hoppas att ni förstår att vi faktiskt hade lektioner på Kurorten igår, vi var alltså INTE där för att vi är Ronaldo-stalkers ^^) 

Jag hade sovmorgon till kvart i 10 idag! Det var väldigt skönt eftersom gårdagen var så händelserik ^^ (Det har fortfarande inte riktigt sjunkit in att jag har sett Ronaldo! haha)

Vi hade inga roliga lektioner idag, eller matten är ju helt okey ;)
Efter skolan gick jag, Viktoria, Thais och Stephanie till BikBok. Allt kostade 20kr idag :P Jag hittade inget, men om man har (sjukligt)smala ben kan man definitivt göra kap ;P

Sofia kom ner till stan, så vi cyklade ner till Kulingen och köpte glass :) Smarrigt!
Nu har vi (läs jag) städat hela lägenheten, jag är helt slut. Känner att jag håller på att bli förkyld också. Hoppas att det inte bryter ut. Det räcker att Sofia går runt och hostar och snörvlar haha.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0