Underbar måndag

Hejsan

Vi har varit på kurorten hela dagen. Det är så roligt :D Först hade vi teori om hälsa, sedan crosstraining utomhus. Gud vad jobbigt det var. Jag har ont i hela kroppen :P Jag är verkligen otränad, men om tre år lär jag nog vara i topptrim ;)

Eftersom det bara fanns fyra duschar som vi fick använda blev det ganska rörigt. 29 tjejer, en kille och fyra duschar, den ekvationen är svårlöst haha.
Maten var iallafall god och det har vi inte varit bortskämda med precis. Något kött, potatis och svampsås, mums!

På hudvården hade vi först teori, vi fick massa papper om olika arbeten vi ska göra, suck. Efter det hade vi rengöring och akupunktur av ansiktet. Skönt :)

Nu ska jag plugga lite sen ska jag öppna kylskåpet och se om jag hittar något ätbart ;) Det lär inte bli så svårt, mamma och pappa körde ner oss igår så vi handlade för flera månader framöver haha.



Puss

Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

sv; det är bra det! man är alltid värd nåt litet extra ;D

2009-09-14 @ 18:28:40
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0