update

Hej :D

Jag orkade aldrig blogga igår så ni får en liten update från gårdagen nu istället :)

Vi hade trivseldag på Kurtinen (en fotbollsplan) Alla hade blivit indelade i olika lag och varje lag skulle klä ut sig till olika saker. Mitt lag var "hippies". Jag hade inga kläder här i Varberg som var hippie-inspirerade så jag var mig själv, tråkigt. Nästa år då jäklar ska jag klä ut mig haha! 

Först hade vi stadsjakt, vi sprang runt och kollade upp olika saker på stan, tillexempel hur många skyltfönster Intersport har. Sen var det lekar på Kurtinen. Mitt lag kom 3:a på den delen :) 
Jag har fortfarande träningsvärk i benen efter "Bobbycar-racet" haha.

Idag kom Maria hit, jag hann tyvärr aldrig träffa henne men hon lämnade kvar två supergoda kladdmuffins och lite mat till mig :D Hon är underbar!
Nu ska jag duscha innan jag hugger in på Marias mat :)

Puss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0