Träning, träning och träning

Tja :D

Idag hade vi idrott första lektionen. Det var för kallt för att vara ute så vi var inne och hade ett fystest. Fy säger jag bara, jag hade ont i hela kroppen efter träningen i måndags (A) och efter gårdagens joggingtur, så det var riktigt jobbigt. Men det var skönt efteråt.
Jag och Viktoria belönade oss själva med att köpa en yoghurt på Netto :D Viktorias mamma hade räknat ut att vi skulle tjäna ganska mycket på att köpa en stor yoghurt istället för en Yalla varje dag så det fick bli så ;) Vi åt upp hela haha ;) Jag har kommit på att jag äter sjukt mycket yoghurt :P Vad skulle jag göra om jag blev laktos? haha 

När jag kom hem packade jag och Sofia våra badkläder och gav oss ut för att leta reda på en simhall. Vi visste ungefär var den låg men inte hur vi skulle komma dit haha. Efter att vi hade lokaliserat alla cykelvägar så kom vi fram. Det var en fin simhall (om man jämför med den hemma) vi simmade 40 längder sen bastade vi :D Vi är så jäkla bra!

Nu ska jag läsa igenom svenskan och äta lite sen blir det mys framför Idol :D

Btw jag funderar på att klippa av mitt hår, jag har gett upp hoppet om att det ska bli långt :P


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0