Willys! <3

Tja!

Jag satt kvar i skolan en stund tills det överhuvudtaget gick att ta sig ut, det regnade om inte alla märkte det (A). Sen cyklade jag som en dåre till Ica Kvantum. Tog de varorna jag skulle ha och ställde mig i den gigantiska kön. När de tillslut öppnade en ny kassa hamnade jag nästan först. Killen före mig drog sitt kort, det funkade inte, kassörskan knappade in en kod istället. Båda var nöjda och glada.
Sen var det då min tur.

Jag: Funkar kortläsaren?
Kassörskan: Dra ditt kort så får vi se
Jag: "drar mitt kort"
Kassörskan: Det funkar nog inte idag.
Jag: nehe?
Kassörskan: Jag får ta tillbaka dina varor
Jag: okey..."ger henne varorna"
Kassörskan: Du skulle inte kunna ställa tillbaka dom själv?
Jag: Nej, jag har brottom!

Kärring! Varför kunde hon fixa så att killen kunde betala men inte jag? Jag är iallafall stolt över att jag vägrade ställa tillbaka varorna! Aldrig mera Ica Kvantum!
När jag hade varit hemma och fått ut min ilska på Sofia (förlåt haha) så gick jag till Willys istället :D Min nya favoritaffär!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0